Dagen D

Imorgon ska jag och mamma till stan och fixa, jag ska in på arbetsförmedlingen och anmäla mig som arbetssökande och hoppas på att få lite hjälp! Efter det ska jag köpa min klocka, vi får se vad det blir men jag tror det blir med lite guld i, så fint också! Har ju ett presentkort från studenten, TACK MAMMA!!
Mamma skulle också göra något på stan imorn men jag antar att jag kan följa med på det då också ;)

Sen kasnke det blir bio någon gång i veckan, är så sugen på att kolla på natt på museet 2 har hört att den e bra så det vore ju kul att se, har ju biobiljett och rabattkort som måste utnyttjas!
Annars ska jag bara njuta av sommalov som det känns som fortfarande ;) inget annat än det!

NU ska jag försöka hitta något vettigt på tv:n men jag hittar verkligen ingenting! Får väl spela the sims tills jag slocknar eller nått!
Vad ska ni göra imorgon då kära läsare?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0