30/6

Sista dagen i månaden idag, imorgon är det juli och tiden går så himla fort så jag blir galen :P
Alla ni studenter 09, kan ni fatta att det redan gått 3 veckor? Helt sjukt!!

Idag är det inte lika fint väder och jag blir lite depp :( Det hade ju varit så skönt att få ligga och sola den dagen jag är ledig :( Aja, har just duschat, ska kolla efter en flytväst på blocket, annars kasnke det blir en tur in till stan och köpa det och avmaskningsmedel!
Ska försöka hitta ork och städa upp rummet lite grann innan jag far också, ta bort onödiga prylar som ligger framme och fixa golvet. Det tråkiga är ju att när man har städat hittar man aldrig sina saker så jag gillar inte att städa haha ;)

Nu ska jag smörja in med lite lotion och hitta på något, ikväll blir det hoppning :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0