vilket välkomnande!

Hejsan, har just kommit hem från jobbet igen där det gick bajsdåligt för att uttrycka sig korrekt! :(
kompenserar det dåliga humöret med den sista kladdkakebiten så det känns lite bättre!

Nu ska jag iaf laga lite mat, jag funderar gröt för det e så jäkla gott och det finns typ inget annat, kanske fil och korv går an också, ifall jag får för mig att spisen inte riktigt är min grej idag!
Sen ska jag jobba lite med det nya projektet som jag ska börja med på allvar imorgon med reklam och planer! iiih så roligt, mer info om vad det är kommer lite senare som dagens!
Jag är också grymt sugen på att flytta hemifrån. jag kasnke inte har värdens bästa ekonomi och har egentligen inte råd men hallåå, jag vill ju ;) hahah

nu - mat




/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0