Universitetsstudier!

Nu har jag kollat igenom hela umeå universitets kurser och ja, det är ju väldigt många kurser så det är svårt!
dock så hoppas jag fortfarande att jag får komma in på idrottsvetenskap :)

Snart ska jag till stallet och rida MiraPira! Det blir nog på banan idag bara, med sadel igen!
Känns lite små tråkigt eftersom jag blir helt själv men kul att rida mira iaf.
Imorgon ska jag jobba mellan nio och fyra vilket känns tråk och drygt! Dock får jag ju money men sist jag for in kom jag hem utan att sälja en enda. Fuck this!

Idag har jag ju också skrivit ihop lite idéer till sävar sol och spa och jag tycker det låter okej, det kommer bli bättre så jag får spåna lite mer ;)

Break a bottle så kommer jag snart hem igen ;)



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0