Träning och universitetet

kom just hem från träningen, det var en jättebra träning och jag känner att jag äntligen vet vad JAG ska träna på och inte hästen! Jag vill verkligen utveckla mig och jag måste bli en bättre ryttare! Nu när mira inte behöver "ridas in" kasnke jag kan fokusera på det den lilla tid jag har kvar :)

Vi hoppade iaf en bana på alldeles för höga hinder för någon som knappt hoppat på ett år snart (känns det som iaf, vet inte hur länge sen det faktiskt var...) och det gick superbra, i mina ögon! Kankse inte perfekt men definitivt lärorikt och banan vi red gick bra!
Det är lite jobbigt att hon drar ner huvudet och drar mig lite ur sadeln! Har inte tillräckligt med bålmuskler att hålla emot och det stör en del. det får vi hoppas på att det blir bättre´.
På torsdag elr någon annan dag kommer det en familj och i helgen en annan som ska provrida, så då måste mira sköta sig från sin bästa sida :D

Tog en till titt på universitetet och under lediga platser finns det det programmet jag just nu ligger på reservplats på. Jag hoppas det betyder att jag kommer in men på måndag ska jag ringa och imorn maila och kolla för säkerhetsskull! :)

Nu blir det sängen, imorn är en annan dag full med jobb och jag måste upp tidigt för att duscha!

Avslutar med en bild på min skönhet JOEY!!!!


Puss på er!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0