Tillbaka för nya äventyr.

Eftersom jag såklart glömde ladda kameran innan jag for så är den på laddning nu och bilder kommer senare!
Det blev inga skor till min stora förvåning, jag tror det var för att jag blev lite snål faktiskt! eller jag konstaterar att jag var för snål ;)
Istället blev det några armband, ett skärp, lite underkläder och ett linne/klänning!
Bilder kommer senare när kameran börjar fungera igen ;)

Arbetsintervjun gick bra, det ska bli intressant på måndag vad det är för något och sedan bestämma mig vad det lutar åt då! Jag är glad att jag inte behövde bestämma mig redan nu. Det hade blivit jobbigt!

Nu ska jag klippa av alla lappar från mina saker och sedan börja städa rummet på allvar. inte bara plocka bort utan rensa också! Efter det fortsätter jag till garderoben där den största rensningen kommer att äga rum. Ett antal plagg kommer aldrig att återvända till de vita gallerhyllorna i min "gigantiska" garderob. De kommer däremot bli sakta men säkert bortbytta mot andra, SNYGGA plagg som jag skulle kunna använda ist ;)
Dock så innebär ju det många fler svettiga timmar i klädbutikerna i umeå. Jag får helt enkelt härda!
När jag ändå visar det jag köpte idag ska jag visa min nyaste festklänning jag köpte för ett tag sen!
Den e så sjukt fiiin!

Nä, nu ska jag städa rummet så jag hinner ut i solen också innan det blir dåligt väder igen!
Puss på er!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0