swoosch

Vilken mysig helg jag har haft, inte skrivit någon blogg men nu kommer jag igen!
Just nu sitter jag och knepar på sävar sol och spa som jag inte berättat om än!
Ska kasnke ta och göra det nu då ;)

Jag ska få ta hand om uthyrning mm på ett nytt spa här i sävar, det ska bli superroligt och det är ju just det jag vill göra när jag blir större också! Jag hoppas att jag kommer kunna hyra ut den många gånger, kommer ju också att erbjuda avslappningsmassage och  fotbad mm. JAg ska sätta upp lappar på ica och skolor och överallt i stan! Så ska jag gå ut till lite mindre företag som kasnke kan vara intresserade att hyra :)

Joey ligger föresten på mig vid min hals/huvud och sover, med huvudet över halsen, Mys vovven!
Och jaaa, jag ska ställa ut honom snart! Vill ju visa hur snygg han faktiskt är ;)
Min fina lilla grabb!

Idag ska jag också fara ut med Mira och rida, imorgon ska jag ringa till universitetet och jobba!
NU ska jag fortsätta att skriva allt vi ska erbjuda! :D



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0