Miss kiss kiss bang!

Med den på repeat på datorn så har jag nu plockat ut och valt ut de kläder jag ska sälja och de jag ska spara, de som är värdiga är just nu på väg in till de vita gallerlådorna eller upp på galgar medans de andra snopna får ligga packade på den solstol som fick agera assistent i dagens ultimata självdistanstest.

De värdiga kläderna minskade drastiskt medans jag låda för låda bar ut de malätna kläderna i solljuset för sortering.
Jag har också valt ut de kläder som endast ska få se snö och de som endast ska få se sol och gräs. Dessa kommer nu äntligen få ligga i två OLIKA garderober så jag inte råååkar använda min finamenliteförvarmaförsommaren - tröjor och mina sötamenliteförtunnaförminustretti - kjolar!
Thats life and I have to deal with it!

Det vi nu med spänning ser fram emot är att få frossa fina kläder på internetbutikernas rea, men också några svettiga timmar i överfulla klädbutiker där alla fina kläderna redan e slutsålt. För att trösta mig för att jag måste lägga ut pengar och ork för att shoppa ska jag sedan tröstköpa några fina skor som jag knappt kommer att använda. Perfekt eller hur?
Eller (mamma) jag kommer ju såklart använda dom, jättenödvändiga juh!

Nä, bara för att jag just nu är så less på kläder ska jag låta de ratade hänga kvar på stolen i regnet så jag slipper ta hand om dom... Synd att det inte regnar bara... suck :(




En av saluplaggen!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0