Lite bilder:



Där var det lite bilder men imorgon kommer det fler, först ska jag ju jobba mellan nio och fyra ocj sedan har jag Mira och Boobie, men jag ska nog kunna slänga iväg något inlägg iaf, kanske en videoblogg om ni har tur ;)

Har suttit nu och kollat in lite student lägenheter i skellefteå och det känns inte så kul. Har även läst lite vad man ska läsa och det känne inte lika kul så vi får se vad som händer!
Primero i mitt liv nu är ju jobb och Joey såklart, så allt kommer lösa sig ;)
Jag har ju min lilla prins ;)

Han har föresten blivit en stor pojke nu och jag funderar på att ställa ut, finns det inte valputställningar och hur många månader måste han va då? Det ska jag kolla upp också :) Får skicka iväg ett mail till uppfödaren och fråga lite!
Joey är ju nu 4 månader och ska börja tappa sina tänder, han biter på allt han kan finna och så tjuter han till ibland, antagligen för att det gör lite ont. Måste hålla lite koll :)

Nä, nu ska jag sova men nu har ni iaf hört lite från mig idag!
Nu ska jag bädda sängen och förbereda mig för sömn, gäsp så skönt!!!

Puss på er!
/S

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åååååååh, så flott Joey er blitt!

Så vakker han er på det store bildet!

Ja, jeg synes absolutt du burde stille ham ut! Skal stille ut Phoebe også snart. Spennende!



Ha en flott sommer videre!

Hilsen fra Kristin

2009-07-15 @ 10:58:43
URL: http://www.123hjemmeside.no/tinkie
Postat av: Magdalena

Såååå fin han har blivit JOEY!!!



Ja, klart du ska ställa honom :-) från 4-månaders ålder kan man börja ställa i valpklass, då tävlar han med dp-valpar mellan 4-6 mån och sen kommer nästa valpklass som är mellan 6-9 mån.



Här är en länk med inoff.utställningar:

http://www.rytterling.se/inofficiella09.html



Bara hör av dig om du har frågor :-)



Kram på er!



Ps. Jag "snor" bilderna på Joey och lägger på hans sida! :-)



//Stolta uppfödaren ;-)

2009-07-17 @ 22:22:31
URL: http://www.dogbytes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0