Jobb och ångest!

Det gick väl sådär på jobbet och jag börjar bli nådigt less, imorgon ska jag ta tag i spaet så jag har lite annat att göra också! Har just käkat mat och ska snart fara till stallet, måste bara vila ett tag före, somnar stående snart annars ;)
Idag blir det bara att ta det lugnt med henne eftersom det var träning igår, kanske jogga eller bara fara ut på en prommis och mysa! det blir nog inte på banan iaf utan byn känns mer lockande utan myggen som stör.

Ångesten då? Jo det finns en häst här i sävar som bara är ben. Det är en äldre häst och jag lider med den! Vill helst bara släppa ut den så den fick lite mat. men det går ju inte. tyvärr.
Vet inte riktigt vad man ska göra men det går ju inte bara att se på längre, nånting måste hända!!
Så hemskt att se hästar lida, men vem ska man ringa? Ägaren går verkligen inte att prata med!
Suck. men nått ska göras, idag!

Och till sist det bästa med idag, det är att jag är ledig imorgon ;) haha
Så mycket ska göras imorgon bland annat köpa in lite till sävar sol och spa, fara och kolla in stället, söka nå jobb och fara på stan! Blir mycket, för jag måste rida mira också så jag hinner inte vara lika lat som jag brrukar haha ;)
Iaf, vi avslutar med ytterligare en bild på Joey från sthlm! :)



/S

Kommentarer
Postat av: Magda

Kolla med er kommun ang. hästen.



Snor bilderna på Joey, finfina killen :-)



Kramis!

2009-07-21 @ 19:30:31
URL: http://www.dogbytes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0