Ingen uppdatering

Varken igår eller denna vecka fram till måndag nästa vecka!
Vi kommer befinna oss i sthlm skärgård på en ö och det käns inte aktuellt att ta med datorn!
Joey ska med och jag tror det kommer bli härligt!
Ikväll far vi med natt tåget och jag har en del kvar att göra innan jag ska fara så det blir nog inte så mkt uppdatering idag heller, nästan bättre att ni är ute och sen läser min blogg nästa måndag ist ;)
Imorgon ska vi köpa en flytväst och en klicker till Joey, det blir i sthlm för sånt finns knappt här i umeå, och finns det är de för stora storlekar!
Någonstans måste det väl finnas i xs i sthlm iaf ;)

Ska ju självklart ta med mig kameran så när jag kommer hem blir det bilder och videor! :)
Tror det kommer blir roligt, ett litet äventyr för Joey!

Ska äta lite gröt nu, mums och sen blir det att bygga staket, städa rummet, packa, rida och ja... gå ut med Joey såklart ;)

Vi höres :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0