Hungrig och stallet snart!

Ligger i sängen och är helt slut. Jag har inte gjort någonting bra idag och det är bara deprimerande! Dax att ta tag i något och röra sig lite, stallet blir senare ikväll. Det e så mysigt att vara där på kvällarna!

Jag har lekt lite med mina bilder, gjort lite collage och funderar på hur jag ska göra min nya design, hur jag vill att min blogg ska se ut. Det är svårt. Nästa lediga dag ska jag sätta mig ner och fixa det :)
Ska också ta lite fina bilder jag kan använda till header också :)

Annars så ser jag fram emot måndag, hoppas på goda nyheter men man vet ju aldrig, återkommer om det på måndag!

Nu ska jag göra sallad!
PUSS



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0