firecracker

YES! nu är provridningen över och Mira var sååå duktig, flickan var duktig och red henne riktigt bra! Blev glatt överraskad och det skulle nog vara en bra familj utifrån det jag sett idag, men man vet aldrig.
De fortsätter ner mot huvudstaden för ytterligare tre provridningar. Jag håller tummarna för att Mira blir på topp men det finns ju många fina hästar i vårt land.
Tiden får väl utvisa det :P

Sista dagen i skiten imorgon och då ska jag verkligen ta tag i allt som har med livet att göra, mitt mål -> flytta hemifrån till hösten!

Woooho! Jag har ju så många planer!
Först och främst ska hästen säljas och joey tränas för utställning, det är det som kommer först!
Nu ska jag sova, har utsläpp imorn före jobbet. Urk.


Ta mig tillbaka så jag slipper jobbdjungeln ;)

Hörs imorn! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0