Dålig uppdatering, jobb och intressanta planer!

Förlåt att jag var så dålig på att uppdatera igår, inget alls men jag hade verkligen fullt upp. Gick på stan och fick med mig ett linne oh en cool fransklänning som jag ska ta kort på senare idag när jag kommer hem!
Linnet har jag på mig idag till jobbet och det är ett fint turkost linne med flätade band och runt halsen, snyggt lite slappt så jag tog ett svart skärp i midjan för att få in de svarta byxorna och få mer form på kroppen, bild kommer senare somk sagt!

Idag ska jag jobba mellan 13 och fyra för min hals e inte det bästa och att prata i telefon gör det inte bättre! Så jag ska iaf skynda mig in nu så jag inte kommer försent!
Sen ska jag berätta en annan rolig nyhet för alla mina läsare, jag har nämligen fått ett uppdrag som jag ska ta på fullaste allvar och jag vet att det kommer bli superskoj! Precis vad jag vill göra i livet :D Det kan inte bliu bättre än så!
Det sk ajag berätta lite om senare istället, tror det får bli dagens för det var väl ett tag sen nu!

Nu sminket på, kameran med och in till staden!

PUss på er!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0