Bloggar och människor utan något innanför skallbenet.

Sitter och läser lite bloggar, kommentarer och annat och blir lite störd.
Det verkar finnas så många människor som seriöst sitter och mobbar bloggare helt utan en inblick att ord kan såra. Eller så är de så idiotiska att de menar det.

Om ens föräldrar visste hur mkt en ung bloggerska får stå ut med skulle hon aldrig tillåtas att ha en blogg. Det värsta tycker jag är att det inte alls är ovanligt att det är just föräldrar och andra "vuxna" som slänger ut glåpord och andra idiotiska kommentarer!
Det är så många människor som bara hör en sida av en sak och på en gång slänger glåpord mot den andre utan att veta hela historien! Hur mkt hat det egentligen finns utan någon som helst bakgrund. Vem kan hata och kalla en annan människa glåpord utan att ens träffat just den personen? Eller att ta reda på båda sidorna!

Sen finns det ju människor som verkligen inte har något innanför pannbenet, hur gamla dom än blir.
Så less jag blir på DUMMA människor. Suck.

Så istället för att tracka ner på de jag inte tycker om så ska jag visa er vilka bloggar jag läser och varför jag gör det!
Utan att försöka tracka ner på dom allt för mkt haha ;)
Den första bloggen är inte en av storbloggarna men rätt så intressant iaf ;)
Beskrivning kommer i nästa inlägg :)

tills dess - Puss på er icke korkade människor och kram till alla idioter också ;) haha


Tur att djur inte dömmer - även om de av vissta blir så felbehandlade att det e hemskt! :(

/S

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag misstänker att jag är en av dem du ger en känga, helt okej.



jag ber om ursäkt för mitt "påhopp"- du har rätt, jag vet inte båda sidorna av historien.

vad jag vet är att hästen har varit i mycket sämre skick och att ägaren har gjort allt för att få hästen på rätt köl igen.



jag kan inte svara på det, men jag hade i alla fall kollat med ägarna om hur det ligger till innan jag gjort något annat.

2009-08-02 @ 11:04:57
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0