Back on track

Men några dagar utan blogg, dator mm så är jag nu tillbaka och det är väl inte allt så mkt som har hänt!
Stugan några dagar, några visningar av mira och några jobbintervjuer!

Ikväll var det träning på urf och i början gick det väl inte super men till sista rundan hittade vi rytmen och nästan hela banan gick som på räls. Lite fort men mjukt och följsamt! Så det slutade jättebra!
Nu ska det bli lite lugnt på hoppfronten eftersom det varit ganska intensivt den senaste tiden med provridningar och hoppträningar! Duktiga mira!! Ska klippa henne också eftersom hon har så mkt päls! Då kanske hon slipper att svettas lika mkt! Imorgon tror jag att det blir ett lugnt joggingpass!

Klockan 11 imorgon ska jag också vara på en arbetsintervju! Så snart ska jag sova så jag orkar upp imorgon ;)
Sen är jag sååå sugen på en till tatuering, hade jag haft pengar och mindre vett skulle det bli snart men det känns lite tidigt än, har ju inte ens haft min ett år än så jag ska vänta lite!
Men jag har börjat fundera lite på motiv och sånt :)

Jag kör en dagens... fråga i det här inlägget pga av mina funderingar:


Om ni inte nu redan har en, då får ni gärna skriva vad det är för något :)

/S

Kommentarer
Postat av: hej11

Har ett löv på axeln, funderar på en pinuppa på den andra axeln :)

2009-07-29 @ 23:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0