11:00 - Jobbintervju

Snart är det dax att bege sig in till staden med andra ord. Vet inte riktigt vars jag ska parkera så därför vill jag vara ute i tid. Drömde om just det här inatt och då missade jag alltihopa! Men det var en allmänt konstig dröm så jag e inte nervös över det!

Efter stan ska jag gå en stund på staden och kanske få hem något nytt! Jag har så mkt i garderoben som jag inte använder att jag måste byta ut det! Eller iaf fixa lite nytt så jag kan variera mig lite mer ;) Haha
Funderar på ett par jeans, en tunika och lite accesoarer! Dock får vi se om jeansen, de kasnke får bli en senare utgift om det inte är rea någonstans!

SEn ska jag kolla på ett par skor och se om jag fortfarande vill ha dem! Vill jag det ska jag fundera ytterligare till nästa lön ;) haha kan ju inte göra av med alla pengar på en gång. Dock så tror jag, om jag känner mig själv så kommer jag säkert köpa dem om jag fortfarande tycker de är snygga. Ska ladda kameran medans jag e i staden ch fotar allt när jag kommer hem!

Dagens planering kommer här:

- Staden
- Städa rummet
- Rensa garderoben
- Ta kort och sätta ut på tradera
- Räkna matte
- Rida
- Och skriva blogg såklart ;)

Förmodligen är det något mer jag ska göra ockå men det får isf bli en överraskning!
Hoppas ni får en bra dag!


summer <3


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0