yo

Heej,
Tillbaka från stallet nu, red ulla i ungefär en timme. Idag red jag mest mjukgörande och lite lydnad, men hästjäkel vill ju verkligen inte göra något som man själv vill! Nej, det ska vara trärtom eller inget alls.
Jag kan ju säga så att jag inte är riktigt förtjust i henne idag :P

Imorgon börjar jag 09.35 och slutar 10.20. Då blir det en tur till solariumet och bättre på brännan lite mer, det var så länge sedan!
Sen blir det nog lite läxa också, ska försöka göra engelskan och sen naturkunskapen, får jag ork ska jag räkna matte också, men känner jag mig själv blir det nog knappt naturen eller engelskan :(
projektet borde också bli skrive på!
Måste ta tag i skolan en gång för alla :)
NU är det bara tre veckor kvar till en hel veckas lov! det ksa bli underbart. Om man kollar hur fort veckorna går så ska dessa tre veckor gå fort som skrutt :D

nu ska jag ta och bädda ner mig i min säng och se om det finns något bra på tvn, Jag har redan ätit kvällsfika så jag är mätt och belåten :)
har ni haft en bra måndag?

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njut av livet så länge du går i skolan för vips är du utslängd i vuxenlivet å då är det inte alltid så kul.. jobba 6 dagar i veckan! Snacka om att den helgen är över snabbt :P

2009-02-09 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0