11:59

Nu är jag hemma och har nyss käkat en tallrik mannagrynsgröt :D det är verkligen sååå gott och jag är mätt och belåten nu!

Nu hade jag tänk gå och sola, när jag kommer hem blir det bara att skriva engelskan och göra naturrapporten!
Det är toppen att vi har så himla korta dagar jämnt! man får så mkt tid över att det är sjukt!
Föresten, det här engelska arbetet jag pratade om, vi får skriva om precis vad vi vill! vill ni veta vad jag ska skriva om?
9/11 och om det bara var en buff! intressant va?
Jag har länge velat skriva om just det och nu när vi får skriva om vad vi vill blir det äntligen av!
hade helst velat skriva på svenska, men jag antar att jag först kan skriva på svenska och sen bara översätta det till engelska, då har jag på båda språken :)

Nä, nu ska jag gå och förbättra min bränna!


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0