Tråkigt

Det märks när jag har tråkigt!
Då får jag sådan lust att blogga, hela tiden!

Det jag egentligen ville skriva var bara att jag verkligen inte vill sova hemma inatt, ja mamma... du hade rätt... jag har nog bestämt mig redan! Jag vill bara känna att jag har rätt att känna så också...utan bråk.
Men det kan jag inte. Det suger.
Jag vill kunna sova vars jag vill, utan att göra mami besviken.

Det blir tyvärr en natt hemma iaf... måste försöka sova nu.
Måste försöka, annars kommer jag bara smita ut, som jag vill!
Nej, kanske ska skaffa lås på min dörr? hehe
vad är jag för tonåring som inte har samvete att gå hemifrån när jag vill...
som jag vill? utan bråk?
huh

Godnatt
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

sov vars du vill, när du vill, du får ta konsekvenserna själv.



En sak bara, ingen hundvalp kommer hit om inte du visar att du kan hålla snyggt omkring dig. kan du inte det så kan du heller inte ta ansvar för en valp//mamma

2009-02-08 @ 11:54:02
Postat av: Anonym

då är ju den stora frågan vars du skulle sova då?

2009-02-09 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0