Torsdag!

Hej världen!
haha som om heela världen skulle läsa min lilla blogg :P

Iaf, det har varit en good day today!
Lite sovmorgon, sluta tidigt, vad kan vara bättre än det?
Imorgon har jag helt ledigt så jag ska skriva mitt cv och sedan gå till preem och lämna in det!
Ikväll ska jag mixtra lite med mitt hår, har inte förstått hur man gör lockar med plattång... Så jag ska pröva mig fram ikväll :)

Jag ska också börja kolla lite på lösögonfransar, och guldögonskugga till balen!
iiiih känner bara peppen på vår!

nä, nu ska jag fortsätta läsa mina bloggar! måste hitta lite mindre bra bloggar jag kan läsa, läser bara två hästbloggar utöver de stora bloggarna! :D

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0