Tomt

Hej bloggen, hur mår ni?
Jag mår okej! har inte hunnit skriva sen igår!
Idag har jag iaf jätteont i mina hälsenor och benhinnor så jag inte vill gå ett steg framåt! Det hjälper ju inte att mina skor är glashala och att jag ramlar minst en gång varje dag, idag har jag ramlat två, och det redan innan skolan började...
Det blir att ta andra skor imorgon ;)
Slappa lektioner idag på skolan och ikväll, eller efter jag pluggat ska jag fara till stallet och rida ulla! :)
Men först ska jag skriva projekt och kolla lite på naturlabben!

I helgen blir det ske-å och ungdomsledarkurs :( Ingen sovmorgon och massa tråk. Det är verkligen inte höjdpunkten i mitt liv just nu... Eftersom vi ska köra bil dit blir det en väldigt tidig morgon, så jag ska bunkra upp med massa å käka så man har något att göra ;)

Funderar tänker väldigt mycket på min valp nu! Vill verkligen att den ska komma snart!!! det ska bli så roligt ;D

 En vuxen dp!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0