tlött!

Äntligen är det sovtime!! är så trött så ögonen nästan faller ihop av sig själft!
men det har varit en bra dag! har en sån underbar känsla i kroppen att jag vet inte vars jag ska ta vägen!
åh, 09 blir wonderful!!!

Har inte börjat på någon av mina böcker, men jag tror nog att jag ska kunna göra det imorn, innan träningen!
Tråkigt att jag iunte hann fara till ullabulla idag! hade velat hinna med det, men det blev ju stan med boobie istället och det var supermyys, måste göras igen, helt klart!
Har också sett trollkarlens hemligheter med mammi och bror jonathan! denna vecka var det inga större hemligheter som avslöjades dock. Herregud, efter bara några veckor fattar man att alla trix går ut på samma sätt!
Men det e lika roligt att se iaf!

Ska lägga mig i sängen nu! måste spara energi till fredag! och nästa helg såklart! längtar redan!
veckan kommer nog inte bli så dum heller!
på onsdag kommer universitetet och informerar! iiih :D
och en sak till
mina äkta vänner är så sjukt underbara att jag bara vill äta upp dom, fast ändå inte! :D
ja ghar verkligen hamnat rätt :P
och, även idag... med en dag skitigare hår och lite tröttare så känner jag mig sjukt snygg fortfarande!
måtte det hålla i sig ända till fredag! :D yääy

nä, sova nu! med vovve :]
den bästaste av alla sällskap!



sov gott och dröm sött!!
mina små turturduvor !!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0