Tisdag

Ligger fortfarande hemma... fuck om denna konstiga sjukdom bara kunde ge med sig så jag kan åka till skolan någon gång, ville ju dit redan i måndags! men livet är orättvist, dumma bror som ska smitta mig! SUCK!

Annars idag då?
jag ska bara ta det lugnt idag, det var verkligen inte bra att jag rörde på mig så mycket igår. Febern har bara stigit och det har blivit värre! Nä, kent hade fel och idag blir det en annan kur!
Onsdag verkar också gå ut till att tillfriskna men på torsdag vill jag verkligen vara frisk!
det blev ju ingen träning igår och ingen vattengympa idag. SUG!

Dock så måste jag verkligen städa rummet, får ta det i etapper när jag känner mig bättre!
Det går nog bra, ska läsa lite böcker och lite läxa också!
Men nu måste jag verkligen gå upp och käka någonting!
Hoppas att jag ska orka kolla på träningen ikväll, inte säkert men.
Sen ska jag göra något annat också, vi får se hur det går :)
ser fram emot det!

Men vi hörs nog senare idag!
Som sjukling har man mycket tid att blogga hihi :D



pussar på er!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0