Tisdag morgon

Fast det känns som fredag. Det var åt fel håll för att man ska bli glatt överraskad när man kommer på det :(
Ligger iaf i sängen nu, har ingen bråtska att gå upp!

Inatt drömde jag en jättejobbig dröm, det var om balen... Plötsligt så var vi på just baldagen och jag hade inge smink, fult hår och inga grejer eller något! och ålötsligt var jag i sthlm och skulle gå hem till pappa, fär att hämta mina skor :S
Ja det var jobbigt och jag var stressad.
Just ja, sen ändrades allt och då var studenten tydligen just efter balen, och då fick jag ännu mer panik. För jag hade ju inte köpt någon studentklänning! huuh, vilken mardröm va ;)
Drömmen fortsätter och plötsligt har jag drömt allt, kollar i en kalender och se att studenten faktiskt är en vecka efter balen (i drömmen alltså) Sen ringer väckaren och nu är jag trött!!

jag går upp vid 09.00 och far, bara en lekion idag juh! :D då måste man inte se fin ut, eller inte ens normal, bara man är där. Jag ska satsa på fågelskrämma idag iaf :D
så ser ni någon med håret åt alla håll, kläder som hör hemma på dumpen och en trött uppsyn, ,ja då är det förmodligen jag :D

den som ser mig först och skriver en kommentar här i bloggen får ett grattis :P

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0