Theres no place like home

heej hej!
är hemma igen, synd att det blev en så kort stund, men vad ska man göra när dom jävla bussarna går så sällan :P
var superskönt att få sitta där och få veta en massa hemlisar om folk. ni förstår nog ;) tyvärr så tycker jag synd om honom men inte så länge :P
det var iaf skönt att få komma ut!

nu ska jag ta och sova en stund, även fast jag sov underbart gott i natt e jag fortfarande trött! blir nog en tidig kväll ikväll :)
sen ska jag fara och hämta mammi!! <3 älskade mammi!
eller, ska nog ringa falckan först och se om hon jobbar eller ej!

föresten, inlägget jag lovade er, min tanke...
Vi tar det lite kort här bara!

2008 var mitt livs sämsta år! jag har sagt det förut och säger det igen!
så mycket skräck och så mycket smärta, så många motgångar.
men jag har bestämt mig. 2009 kommer bli mitt livs bästa!
det har redan börjat bra :D jag ska göra allt jag inte kunde förra året!
dock så är jag väldigt tacksam över allt som hände! jag menar, allt var ju inte dåligt, och jag har lärt och vuxit oerhört mycket under 2008. 2007 var dock ett väldigt bra år, så jag hoppas väl att 2009 blir minst lika bra!
hade tänkt skriva lite mer om det här, mina tankar och så... men det var så många dagar sedan jag tänkte på det och just nu orkar jag inte :P

En sak till! Jag är och känner mig sjukt snygg idag, konstigt men sant!
vi skulle gått ut idag ist :P
men det får bli på fredag ist ;)



kyssar på er alla speciella människor!
älska livet!

/S

Kommentarer
Postat av: berra

Fulaste jävla bilden ever!!!! vem fan e det där?

2009-02-01 @ 16:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0