Söndagkväll

NU är det söndagkväll och jag ska just gå och lägga mig!
Ska gå upp vid sju imorgon för att hinna duscha innan bussen går 07.40.... någon som säger att jag är långsam? HEEELL NO. På morgonen kan jag vara riktigt snabb altså! Det bästa är att jag oftast hinner göra det jag måste göra innan skola och buss, great va?

Iaf jag har gjort idag som alla andra söndagar! skjutit upp allt, som duschen... men det gjorde jag för att jag ändå har rätt skitiga lakan som måste bytas, annars blir jag ju smutsig på en gång igen, och det är inte meningen!
Jag fastnade framför filmen the break up. Jennifer Aniston och åååhh vad heter han nu då? Vince v nånting!
Jag tycker den filmen är riktigt bra, dom har skildrat mannen och kvinnans roller på ett riktigt naturligt sätt.
Jag kommer ihåg när jag och H såg den här tsm, jag förstod minsta lilla vink av den kvinnliga sidan och han förstod ingenting!
Är det så att män och kvinnor pratar helt olika språk?
Det jag tycker är så naturligt, att visa hur mkt man bryr sig, att trösta och hålla nära speciellt när tjejen säger bort eller försvinn. Att öppna den stängda dörren, för att hon ligger där inne och vill att han ska komma in!
Hur kan en man inte fatta sånt?
Och hur kan jag tro och hoppas att killar skulle veta, det är dumt....
Vince Vaughn hette han tydligen!
aa, kanske om man lärde sig det andra språket så att säga, det kasnke är då man kan förstå den andre bättre!
Måste se filmen fler gånger!

Nu ska jag borsta mina tänder och titta på scrubs. Kanske ta ett glas mjölk till innan tandborstningen ;)

vi hörs imorgon!
skoola :D
ny vecka!!
bara tre veckor kvar till lovvecka :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0