skola

Hej bloggen!
Hur har eran dag varit hittills?
Jag har haft en superlätt dag med naturkunskap! Så jag har mest suttit på bussen och inte gjort så mycket annat än att läsa :P

Nu när jag kom till sävar igen skulle jag bara gå till banken för att sälja lite fonder. Nu är det klart och allt e fixat. NU ska jag kolla om det finns något skolarbete jag kan göra idag eller om det blir att läsa lite bok igen ;)

Jag längtar så till i maj så jag kan knappt bärga mig!
Idag är det ca en månad sedan tumelisa blev parad och jag hoppas det tog! Vet inte riktigt när man kan se, men ägarna verklar säkra att det är något iaf :)
jag e så gla. :D

Måste också få se filmen twilight någon gång. Fast jag tror inte den går på bio längre. Jag får helt enkelt köpa filmen istället :)

kram på er
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0