sjuk

Hej bloggen!

det skulle vart skola idag men jag blev sjuk och mår illa!
Tror att jonathan smittat mig, men jag hoppas inte det! Jag var ju så taggad att rida ikväll :(
Jag får helt enkelt göra andra roliga saker idag :D
Det är ju aldrig rolig att känna sig dålig men idag missar jag bara två lektioner och de kan jag plugga på hemma!

så det blir nog skönt att få mysa ner i sängen och sova, läsa och njuta. Jag tror att det ska bli vännermaraton och fundera ut namn till min lilla valpis!! Om jag orkar ska jag ta ut klädera till tvättstugan och städa lite grann! Inte som jag mår nu dock!! Duschade imorse så jag känner mig inte sådär smutsig som man gör när man e sjuk. Nu e jag bara så trött!!

Önskar mamma kunde vara hemma så vi kunde mysa tsm och bara prata, men hon ska in till stan och jag får vara ensam hemma ett par timmar!
Det kommer nog bli många inlägg idag ;)

så vi hörs väl om ett litet tag då :)
 jag har ju ziggemannen å mysa med!

kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0