Segt

min blogg vill inte riktigt göra det jag vill... starta och öppna de olika sidorna :(
N har jag tittat på trollkarlens hemligheter, lika intressant varje gång ;)
Dock börjar det bli lite uppenbart hur alla trick görs... men det är ju kul iaf!

Känner att jag är på väg in i en lågpunkt i mitt liv.
Allt känns tungt och jag vet att jag på något sätt sviker mig själv.
Det är väl sånna här tillfällen alla tonåringar har, eller har haft.
Bara det att jag inte hade det när jag var yngre så mkt. Kanske är det därför det kommer nu istället?
Kan va, eller kasnke inte!

Vad jag vet är att jag ska gå och lägga mig och försöka sova.
Jag är så himla trött att det nog inte ska vara några problem, det kommer det istället bli när jag ska upp imorgon och duscha innan skolan!

god natt på er!
ska försöka skriva lite mer imorgon :)

PUSS

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0