seegt

Blogg.se är såå segt och har inte fungerat för mig ett tag...
jag har iaf varit ute och ridit ullabulla idag, det gick bara bra, jag red henne barbacka och med tränsbett!
Hon var jobbig och ville bara springa iväg och ville inte lyssna som vanligt men... hon kändes mycket bättre på vanliga tränsbettet än på de andra betten, Man verkligen känner hur bra hon trivs. Hon lyssnar mycket bättre!

Just nu sitter jag och tittar lite grann på femman, vet inte riktigt vad det är för något men nå drogtjosan med poliser i usa. För att förklara i stoora drag ;)
Har försökt att skriva lite på projektet nu, men jag sitter fast tyvärr, vet inte riktigt hur jag ska fortsätta härifrån.
Helst skulle jag vilja byta projekt helt, men det kan jag tyvärr inte göra för att det snart ska vara inne... men iaf :P
Jag får stå mitt kast, det är ju inget värdelöst projekt jag har. Jag är snart klar så jag ska verkligen inte klaga inte! :P
Men jag är ju väldigt bra på att klaga ;)

Imorgon ska jag packa mina väskor inför helgen, blir inge mycket men något ombyte och alla papper!
Efter det blir det en supertidig morgon på lördag. Mamma och Kent kommer att sova på hotel under fredagskvällen så  jag kan inte få hjälp av dom om bilen krånglar :S

Jag längtar så sjukt mycket till sommaren och våren!
Dagarna i ändå går åt (förutom skolan) till att drömma om min vovve, tiden går fort men inte fort nog!
Spännande! Det är ju bara ca en och en halv månad kvar innan de små liven kommer fram :D
Det är inte alls någon lång tid.
Fortfarande funderar jag på namn, tips?
Jag behöver verkligen hjälp!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0