sängdax

Ja som ni ser tog det tid. Det var inte för att jag satt med läxan någon längre stund inte.
Nej, jag fastnade med nosen i boken när jag hör din röst som nu är utläst och ska återlämnas imorgon.
Det går rätt fort när man väl får lite tid över till att läsa.
Sista boken ska jag nog vänta med tills lovet iaf.
Måste ju ha något att göra då också ;)

Idag har jag haft en vääldigt händeselös dag.
Jag vaknade vid 08.00 och var arg på mig själv! LÅg och läste i sängen och bara tag vara av min slappdag så mycket som möjligt! :) Sen var det hästhoppning och us möte vid klockan 14, fast det blev mer 14.30 och det var bara jag, sanna och sofie där... vet inte riktigt vad jag ska tycka om det...
Efter det har jag, inte gjort så mycket faktiskt. Läst, ätit middag och tittat på tv. Skrivit läxa såklart också, men det är ju inget viktigt ;)

NU är jag så trött så mina ögon snart ramlar ihop så jag orkar inget mer skriva.
Vi får höras imorgon ist!
Skola och ärenden imorgon - viktigt!

Kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0