onsdag kväll

Nu är slappdagarna över! känns skönt!
Idag/ ikväll var jag ute med vovve och det var underbart skönt, det snöade och var en väldigt behaglig temperatur!
Just nu ligger jag och läser massa bloggar och känner mig lite hungrig, men vill ändå inte äta något! konstigt det där :P
Synd att vi inte har frukt hemma för en gröngul banan med ett kallt glas mjölk hade varit himmel just nu :)

Jag har klurat på min design till bloggen ett tag, kanske ska fixa till det jag inte pallade göra klart sist? eller ska jag göra den mer personlig och göra om den helt? vad tycker ni?

Nästa onsdag ska jag på min första arbetsintervju, tror inte jag vill ha just det jobbet! Men det är bra att gå på arbetsintervjuer och får jag det tackar jag ju inte nej till pengarna :P
Måste ju spara till min lilla vovve i sommar :)

Annars då?
Jag gillar hur min framtid ser ut!
Jag gillar att vi ska gå ut på fredag, hur länge sedan var inte det?
Jag gillar att det redan är februari! (maj snart ;) )
Jag gillar alla mina vänner och min älskade familj!
Jag gillar mig själv och mitt liv helt enkelt :)



Jag gillar det :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0