Onsdag

Sista dagen hemma helt klart!
Även om det inte var så lyckat att äta våfflor igår mår jag bättre idag! :)

Nu ligger jag och försöker få i mig lite fil, det är nog lite bättre för magen trots allt :)
jag måste ju vara frisk och kry på fredag!
Tittar just nu på en galen gubbe på natur kanalen, hehe han blir attackerad av en massa vita fåglar, så det e rätt underhållande!

Idag ska jag nog städa klart mitt rum, städa toan lite snabbt och kolla på tv!
Jag ska nog ta en liten promenad med vovven också! för att komma ut i den friska luften :D
Jag borde räkna lite matte också, men jag har helt enkelt inte lust eller ork till det!
Men vi får se, jag kanske övertalar mig själv :P



Nu ska jag läsa lite bloggar, men vi höres senare!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0