Mums :)

Hej bloggen!

Nu är jag tillbaka! Det blev tyvärr ingen djurmagazin idag så det får helt enkelt bli senare nästa vecka :)
Min sjukgymnast sa iaf att jag kasnke hade en inflammation i hälsenorna och nu har jag fått ett tråkigt träningsprogram igen :( isch.

Min dag har annars inte innehållit så mycket,  vaknade, duschade och körde bil till skolan, en lektion, hem :D
Jag klagar inte på mina skoldagar inte ;)

Väl hemma så for vi direkt till stallet och jag skulle rida ullabulla. Jag kände mig lite yr där jag satt på den höga hästen, men det funkade ju iaf! Hon var verkligen superfin och jag önskar att vi kan ta hem henne till sävar till lovet så jag får rida på ridbanan och kanske hoppa lite grann :D Åh!!
Det var vekligen underbart idag, hon var så lugn, sprang inte iväg i varken galopp eller trav. Lätt på handen och bara  helt great!!

När jag kom hem var det direkt till sjukgymnasten iaf och nu är jag här. I sängen. Med min nybakta kladdkaka ;)

MUMS

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0