morgon

Hej bloggen!
Har fortfarande ooont i huvudet. Så det blir nog inge slalom idag för mig :(
Jag hade sett fram emot det, så roligt!
Men, man måst ju va förnuftig!
Jag kan inte komma över hur mycket otur jag ska ha hela tiden.
klumpeduns det är vad jag är!

Jag hade världens konstigaste drömmar inatt. En i min klass hade fått barn, fast ändå inte... hon hade typ köpt den. Jätte konstigt! Sen var jag typ i USA någonstans och åkte racerbil, båt. Såg på bio och var på en skola där somhade en klocka som såg ut som lego. weird!!
Jag slogs med massa människor, och man åt mat typ heela tiden, och när man sku lämna disken var det alltid bråk och lång kö, och jättejobbigt!

Jag gillar inte att drömma sådär konstiga drömmar! hm.

vad drömde ni inatt? :)

Kommentarsvar:  Jag tog bilden från internet, det kanske e din? :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0