Miami ink.

Hej igen bloggen!
Har varit ute och ridit ulla, gick väl sådär... hade väldigt gärna varit på en ridbana, då tror jag det gått toppen för hon lyssna väldigt bra på bettet. Dock blev hon as stressad och taggad. Hon kunde inte skritta, hon taktade och stressade upp sig. Det var inte kul!

Nu ligger jag i mitt rum, känner suget efter en kladdkaka och tittar på miami ink (som visserligen slutar nu men ändå)
Jag är rätt trött i kroppen, vet inte riktigt varför.

En annan sak också, jag vill så gärna ha min lilla valp nu!
Jag vill att det ska börja närma sig så jag kan börja köpa halsband och sånt roligt ;)
Funderar också på namn, inga ideér än... Har dock kommit på smeknamn som skulle funka, Bella om det blir en tik. Det är ett fint namn som ligger högst på listan nu. Men man vet ju aldrig om det passar förrän jag får se lill valpen :)
Bara en månad kvar innan de e beräknade! Spänningen tätnar!

Jag är också väldigt sugen på en till tattoo. Jag vet, jag ska inte göra en. Måste. Spara. Pengar.
Men det hade ju varit kul med en till!
Funderar och funderar, det finns några jag har fastnat för:




 Inte just en sån här, men nått liknande :)

Fina va?
Jag gillar blommorna på foten mest, och snöflingorna är också jättefina!
Kanske en blandning? ;)
Hehe nä, först ska jag ju ha råd!!

nu-> MAT

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

mua

den med snöflingorna liknar min. :)

2009-02-24 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0