många nya läsare!

va roligt att det har kommit så många nya läsare, vet nog vilka ni är hehe ;)
men skriv gärna iaf så jag kan vara säker haha!!

Kunde inte sova idag för kent drog upp mig, det var nog rätt bra. Vi gick ut på en lång prom runt byn! så sjukt härligt väder! Solen sken och det var inte för varmt eller för kallt! härligt att komma hemifrån och bara gå :)

Sen gick vi till ica och pratade jobb och efter det till banken och beställde nytt kort!
Mamma kom och skulle handla och då mådde jag så sjukt dåligt men det var bara att hjälpa till :P
När vi handlat for vi till strandvägen och fikade, eller inte jag men mamma och kent iaf :)
Zigge vart jätteglad och busade runt som en liten galning, riktigt roligt att se :)

När vi kom hem spelade jag och grabbarna nhl 09, vi kickade ass! middag och nu vet jag inte riktigt vad jag orkar med! ska nog lägga mig i vardagsrummet och titta på 2 ½ men ett tag innan nhl igen :D
blir en tidig kväll och ingen skola imorn heller, nu har jag fått feber också!

Imorgon ska jag städa mitt rum, som jag egentligen skulle gjort redan idag! :P hehe ops!
jag överlever nog rörar en dag till! just nu brinner / fryser jag ihjäl så jag e inte riktigt i form för storstädning!

Just det, måste ringa farmor. Tyvärr ingen vattengympa imorgon!
Men kolla in senare ikväll, jag lovar er ett godnatt inlägg också ;)


 Det var du och jag mot världen <3
 äkta kärlek <3
kram så länge!
/S

Kommentarer
Postat av: jennie

kereste du ta och krya på däj! massa puusssisar

2009-02-02 @ 23:00:51
URL: http://jennniiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0