Måndag morgon

Hej!
Jag har lyckats pallra mig ur sängen idag mot alla ods!
Jag har knappt sovit någonting inatt, men tro ej att jag inte försökte, för det gjorde jag minsann!
Det gick bara inte!!
hur har ni sovit?

Iaf, sitter och äter min frukost nu, I min ljuslila morgonrock och en handduksturban på huvudet!
På tvn är the voice påslagen.
En vanlig dag skulle jag knappt vara vaken just nu!
Då skulle jag ligga och halvslumra tills klockan blir halv, eller 35 om jag är riktigt trött och sen skynda mig ut till bussen!

Nu på morgonen har jag engelska! Jag vet inte vad vi gör för jag har inte varit där på typ två lektioner! ops...
hoppas inget superviktigt! Jag kommer ju ändå bara få G där :)
Sedan naturkunskap, ska då gå igenom och göra en labb vi senare ska skriva en labbrapport på... nu börjar skolan dra igång med prov och uppgifter :(

men nu måste jag föna håret så det inte fryser när jag går utanför dörren :)

vi hörs senare!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0