måndag

är ju som sagt sjuk idag! och jag har hållit mig vaken på grund av att jag hoppas på skola imorgon!
Nu vet jag inte längre så jag ska ta och vila mina tunga ögon ett tag, sedan blir det att läsa om dp och drömma mig bort till sommaren 09 som kommer bli bäst! hoppas på flytt in till stan då också! det hade varit perfa!
Fast samtidigt, skulle jag klara mig heelt själv, ensam i  en egen lägenhet? tror icke det! är för kär i min familj för det :P
Förmodligen blir det att bo hemma tills valpen klarar sig ensam längre stunder! Det ska jag nog kunna överleva :P

Efter det så ska jag läsa lite i naturboken så jag inte hamnar så mkt efter!! det vill vi ju inte :)

Tydligne e det nå problem på blogg.se s kommentarer, eller de uppdaterar något så en bieffekt blir att vissa försvinner.
Jag kommer förmodligen att glömma att  godkänna dom sen, men det e ba å kommentera igen så löser det sig ;)

nu, trött... ska drömma om min lilla valping! och fundera ut namn...
Friendskullen!

 Vill ha sommar!

någon e välkommen att hålla mig sällskap!
har så brett täcke :P hehe

/S

Kommentarer
Postat av: qawsedrf

Har tydligen en jacka och lite grejer kvar hos dig. Jag skickar morsan att hämta det i veckan. Fuck off så länge..

2009-02-02 @ 17:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0