mammi!

snart är mamma här igen! har saknat henne :D
ligger och tittar på top model, dock ett avsnitt jag sett förut :P får väl zappa och se vad som finns mer :)

Fick en kommentar som värmde oerhört!
jag vet, jag älskar verkligen bilden! och ja, jag ska lägga in lite mer bilder så folk får se vem jag är :)
tack :D

Börjar bli hungrig igen! blir nog middag snart! sen städa rummet också! så det blir fint och riktigt rent!
skinande rent :D

 julafton på hasselbacken!!

längtar till imorn! Kort dag och inga speciella lektioner heller! Det blir att gå på preem efter skolan och lämna in cv! Det är ju underbart att kent känner massa folk, det gör det så mycket enklare :D
snart är min dröm verklighet! bara några månader kvar!! Snart komer lillvovven :D
kramar på er!!
vi hörs senare :D

kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0