Lets Dance

Nu är håret färgat, godiset är köpt och lets dance visas på min tv:ruta!
Jag känner mig oerhört trött och vill bara lägga mig och sova men, det är ju hästhoppning på ettan nu klockan tio. Det ska jag inte missa, för jag får ju faktiskt sova hur länge jag vill imorgon ;)
Det är skönt! jag har längtat hela korta veckan!
Imorgon ska jag göra mina småläxor. orkade inte ikväll!
som vanligt - jag veeet ;)



Idag har jag väldigt ont i huvudet, vet inte varför, men det får jag väl stå ut med. Det hade ju kunnat vara värre!
Det känns också skönt med lugna fredagar! jag förstår inte de som orkar gå ut på fredagar... Själv är jag helt slut i kroppen och skulle lätt kunna somna direkt efter middagen :P
Tror nog att jag ska lägga mig under täcket och slumra en liten stund, det kan väl inte vara så farligt?
Eller kasnke läsa lite i boken! Det låter ju också bra.
Jag tror det blir boken, den lockar lite mer :P

vad gör ni ikväll?
kram

 vill ha maj!!!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0