Klar

Nu har jag diskat undan i köket, jag har dammsugit hela huset, skurat toaletten och gått ut med alla sopor!
Visst e jag duktig? Jag vill verkligen ha min valp ;)

NU ska jag och mamma till stallet, jag ska rida ullabulla :D ute i söovädret hehe :P
Resterande av dagen ska jag plocka lite mer grejer på mitt rum, skriva lite på projektet och bara ta det lugnt! kanske gå en sväng med ziggemannen! Vad säger ni? vad tycker ni jag borde göra idag?
Helt ideélös är jag :P

Annars är jag väldigt sugen på att gå på bio och se valkyria! har hört att den e bra och jag älskar verkligen sådana filmer!
Någon som skulle vilja gå med mig?
Tom cruise spelar huvudrollen och det är typ en sann historia, En grupp män som ska ta död på hitler. Vi vet väl alla hur det kommer att gå men jag tror att den kan vara rätt intressant iaf :)

Nu ska jag till stallet, det fick bli ett till kort inlägg, tänkte lägga ut lite rasinfo om min dvärgpinscher när jag kommer hem!
så om ni vill läsa och veta mer om det lilla busfröet som i maj kommer hem till mig så kika in lite senare :)

kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0