jobb, snö och hjärnskakning

Hej bloggen.
Nu har jar varit och jobbat, eller jag kom hem för ett litet tag sen men.
Jag har länge varit bambi på hal is på mina sommarskor.
Nu har det hänt.
Jag ramlade och slog i huvudet påväg till jobbet. De tror jag har fått en lätt hjärnskakning och jag är beredd att hålla med som jag känner mig nu.
Huvva va huvvet gör ont :(

Dum som jag var gick jag och jobbade iaf!
Jag vill ju verkligen ha mina pengar och jag kan ju inte avboka typ 15 min innan det börjar....
Och jag överlevde juh!! hihi

Nu ska jag till min fasa läsa klart sista boken. :( De sista sidorna.
Är det någon som vet om Stephenie Meyer funderar på att skriva en fjärde bok?
Snälla?

/S

Kommentarer
Postat av: Inkan :D

haha, vad glad jag blir att du gillar boken sandra :) då kanske jag hinner läsa ut dem en gång till innan den fjärde kommer ut. :D

Boken kommer ut den 12 mars... iaf till oss som har beställt den hihi! ..men den är nog inte i butik fören 14-15e mars tror jag.

2009-02-25 @ 10:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0