inlägg

mår pyton, har feber och vill bara sova hela tiden!
Har ännu inte orkat ta tag i mitt rum... hoppas jag orkar det snart. Nä jag måste göra det! direkt efter jag har skrivit klart!
åh neej, då måste jag skriva ett långt inlägg :P

Vad har jag gjort idag? inte mkt , känt mig svimfärdig bara jag rest mig ur soffan, pratat lite allvar och fått en styrka som e enorm! Allt kommer lösa sig! Jag är säker på det! Äntligen!
Blir nog inte att titta på miras träning ikväll, orkar inte det, kanske blir det en tur med zigge ist!! bara för att få lite luft!
Annars får man huvudvärk som jag har just nu!
Nu ska jag käka, jag e hungrig men ändå inte... vet att jag bara mår dåligt när jag får i mig mat så det känns verkligen inte peppat!
Jag stinker sjukdom så jag ska nog ta en dusch också ifall jag känner mig bättre till imorgon så kan jag fara till skolan utan att skämmes ;)

Igår slasch idag blev det också klart att vi kommer måsta sälja ullabulla. Vi kan tyvärr inte ha kvar henne då Nora kommer tillbaka! dumt men sant!
jaja, jag har iaf min lille vovve att se fram emot.
Sitter fortfarande och funderar ut vad den ska heta och så, jag lutar åt Miss Rachel Green eller little miss rachel green. Men är det helt befängt? nu när jag skriver det låter det plötsligt konstigt. Är det bara jag som har dåligt fantasi?
hjälp mig komma på namn! temat på kullen är friends :) (vänner alltså ;) ) förmodligen har de flesta sett serien någon gång och kanske har någon ide :)

Nä, jag ska nog ta och städa rummet trots allt. suck så tråkigt!
men ha det!! så får vi höras mer sen! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0