horsie

Hej alla!!

NU har jag varit ute med ulla bulla och rejsat i skogen, tyvärr tog jag ingen kort så ni kunde se mig!
men lite på mig, det såg intressant ut, imagine:
beige ridoverall och stoora svarta kängor,
svart ridhjälm, stoooor blå halsduk och skidglasögon!
Man såg inte en enda bit av mitt ansikte, eller jo... nästippen!
Men det var kul!
Hästen var riktigt svettig, rent av dyblöt, jag också!
Det var riktigt skönt att vara ute, och slippa frysa, men nu ska jag verkligen inte gå ut nå mer!
Tills imorgonbitti stannar jag inne!

Pizza ska vi käka till middag, jag tog en calzone, och nu är den här!
Så vi hörs senare efter middagen, då blir det rasinfo :D

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0