gojane.com

Har kollat in kläder och skor och massa annat jag vill köpa!
Jag är sugen på att rensa ur min garderob och köpa nya kläder.
Just nu använder jag inte hälften av alla, och de jag använder sitter inge snyggt.
Men, ett stort problem står ju ivägen... jag hatar att shoppa.

Missförstå mig inte nu, jag gillar att komma hem med alla mina nya kläder, använda dom första gången, känna sig sådär nöjd att hitta fina kläder. Men jag hatar att inga kläder sitter snyggt på mig! Jag hatar att prova kläder i provrummen, gå runt och kolla om det finns fina kläder... Betala. Nej det är inget för mig :(

Därför ska jag nog bara beställa från internet och se glad ut!
Kollade in gojane.com och hittade en massa jag vill ha, men det är så dyyrt!
över 2000 kr gick allt på, tror jag.
Nåja, jag ska nog kolla lite sidor och se om det finns något annat jag vill ha :D
grrreat  då har jag något att göra resten av dagen!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0