Fredag den 13:e

Hej bloggen!
Hoppas ni inte har råkat ut för något idag, det är ju otursdagen!!
Jag är enormt sliten idag, det är verkligen inte roligt!
Sedan har jag något fel på min fot också, mina hälsenor gör som vanligt ont men denna gång har jag ont på ovansidan av foten också, speciellt när jag lyfter foten. Jag ska kolla upp det efter helgen!

Ligger i sängen nu och ska snart ta en tupplur, bara en snabbis! så jag slipper vara så trött.¨
Sen kasnke jag ska köra in kent till stan, annars har jag inga planer, eller jo... två.
1: Packa till i helgen
2: Vila foten och inte gå så mkt!! :D

Imorse glömde jag min telefon hemma, jag har kännt mig så himla lost! Inte veta tiden eller kunna få kontakt med någon ifall något skulle hända... Jag är nog rätt beroende av min telefon!
Vad säger ni?
Skulle ni klara av att lämna telefonen hemma en hel dag utan att bry er?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0