fettisdag

semlornas dag idag men ingen semla till mig :(
Får helt enkelt fixa en egen!!

Igår kväll var jag väldigt tråkig! Det enda jag gjorde var att läsa bok, hela kvällen :P
Jag hann inte läsa ut den. Jag vill inte läsa ut den.
Jag vill inte att den ska sluta så jag inte kan drömma mig in i vampyrerna och varulvarnas värld, drömma om den ultimata kärleken!
Så hon får helt enkelt bara skriva en fortsättning på edwards och bellas äventyr så jag får fortsätta att drömma :D

Skolan var väldigt lång och tråkig idag, jag har haft en redovisning och ett prov.
Det gick väldigt bra och jag tror tom att jag kan vänta mig ett G i matte, och det är stooort!
Nu ska jag läsa i boken igen. synd att den inte kan ha 500 sidor till :(

vi hörs sen iaf
kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0