brains

Hej bloggen, vad gör ni?
Jag ligger och tittar på de nya avsnitten av greys anatomy, i just love it.
Det tråkiga är att det är hästhoppning samtidigt på eurosport så det blir att sappa mellan för jag inte kan bestämma mig!
Jag blir bara så sugen på att hoppa när jag ser det på tv.

Huvvet har inte blivit bättre tyvärr, mår fortfarande illa ibland, fortfarande yr och huvudvärken blir bara värre. Tur med bara en lektion imorgon, hoppas jag inte ramlar igen!
Vilka skor ska jag ha? :(
Får ta med mig massa alvedon så jag kanske minskar huvudvärken iaf!
Den har som aldrig försvunnit även fast jag har tagit både alvedon och ibumetin :(

Imorgon ska jag till sjukgymnasten också. Mina fotleder spökar, både hälsenan som gör ont och sedan smärtan jag upplevt på ovansidan av foten. Det hade ju varit trevligt att få bort det!

Greys vann, massa blod. huvva ;)

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0